ładowanie...
slajd mały

Gabloty z ruchomą reklamą. Gdzie je stawiać?

Gabloty z ruchomą reklamą

Gabloty z ruchomą reklamą są o wiele skuteczniejsze niż zwykłe plakaty. Zmieniający się obraz przyciąga wzrok, reklamodawca może przekazać więcej treści. Gablota, która jest ładnie podświetlona, zachęca do przyjrzenia się treści plakatu, nawet gdy wokół jest ciemno. Gdzie warto, a gdzie nie warto stawiać gabloty?

Skuteczna reklama

Gabloty z ruchomą reklamą  należy umieszczać tam, gdzie potencjalny odbiorca będzie miał czas zapoznać się z treścią plakatów. Są idealnym wyborem do poczekalni, na lotniska, dworce czy przystanki autobusowe. To właśnie tam znudzeni pasażerowie przyjrzą się temu, co będzie umieszczone na plakacie, czekając, aż zmieni się na kolejny. Gabloty z ruchomą reklamą są też dobrym pomysłem w miejscach, w których tworzą się kolejki, np., na stacjach benzynowych czy przy fast foodach. Pamiętajmy, aby na plakacie nie umieszczać zbyt wiele szczegółowych informacji. Potencjalny odbiorca może nie zdążyć ich wszystkich przeczytać, zanim plakat zmieni się na kolejny. Ruchoma reklama jest też dobrym pomysłem przy często zakorkowanych ulicach. Znudzeni kierowcy stojący w korku będą mieli czas dokładnie się z nią zapoznać, oglądając kilka plakatów z rzędu.

Czego unikać?

Błędem jest stawianie gabloty z ruchomą reklamą w miejscach, w których mijające reklamę osoby nie mogą poświęcić jej więcej czasu. Stawianie ruchomej reklamy na turystycznym deptaku, na którym jest pełno sklepów i punktów gastronomicznych, jest słabą inwestycją. Turyści zazwyczaj są skupieni na wakacyjnych atrakcjach i nośnikom reklamowym nie poświęcają wiele uwagi. Podobnie nie ma sensu stawiać gablot przy trasach szybkiego ruchu lub ścieżkach rowerowych. Przejeżdżająca osoba jest w stanie tylko pobieżnie rzucić okiem na krótką informację, tańszym rozwiązaniem będzie więc zwykły plakat. Oczywiście nie należy także stawiać gablot w miejscach mało uczęszczanych w których niewiele osób zobaczy choćby połowę plakatów.